Näin tilaat | Shoutlet.fi

Näin tilaat

Tilaaminen

Shoutlet.fi® -palvelussa on sekä suoraan ostettavissa olevia kiinteä hintaisia että huudettavia, eniten tarjoavalle myytäviä tuotteita.

Tilausprosessi pyytää tilaajalta tarvittavat tiedot, joiden perusteella tilaajalle luodaan automaattisesti profiili Shoutlet.fi® - palveluun tuotteen maksamisen yhteydessä. Profiili voidaan luoda myös manuaalisesti “rekisteröidy”-linkin kautta ennen tilauksen tekemistä. Shoutlet.fi® -palvelu tunnistaa sinut tilausprosessin aikana, mikäli olet liittänyt sähköpostisi asiakasprofiilisi ja pyytää sinua kirjautumaan sisään ennen ostoskorissa olevien tuotteittesi maksamista.

Tuotteiden ostaminen ei edellytä automaattisesti luodun profiilisi aktivoimista, mutta aktivoimalla profiilisi saat seurantanumeron (kun sellainen on saatavilla Postilta) ja voit muokata omia tietojasi sekä seurata omia tilauksiasi.

Tilaamasi tuotteet toimitamme vain Suomeen. Mikäli olet alle 18 –vuotias tarvitset tilaukseesi holhoojan suostumuksen.

Ostettavat tuotteet

Mikäli tuotteen myyntihinta on kiinteä, voit lisätä sen ostoskoriisi lisää ostoskoriin -painikkeesta. Voit lisätä ostoskoriisi tuotteita, enintään kunkin tuotteen varastomäärän verran.

Ostoskoriin siirrettyjä tuotteita voidaan poistaa ja määriä muuttaa vielä ennen tilauksen tekemistä.

Huudettavat tuotteet

Huutokaupassa tuotteen hinta määräytyy huutajien kaupanteon aikana tekemien tarjousten perusteella. Tuotteille on asetettu huutokaupan lähtöhinta ja voimassaoloaika, jolloin huutokauppa päättyy. Huutajat tekevät tarjouksia ja tarjouksen tehtyäsi siitä on tullut sitova etkä voi sitä enää perua vaan tekemäsi tarjous on voimassa kunnes joku tekee korkeamman tarjouksen.

Huutokaupan päättyessä voittamasi huutokaupan tuotteet lisätään ostoskoriisi, ja saat sähköpostilla tilausvahvistuksen ostamistasi tuotteista toimintaohjeineen. Saat sähköpostiisi ilmoituksen myös silloin, kun sinulla on korkein huuto ja se ylitetään.

Ostettavien ja huutokaupattavien tuotteiden ostoprosessi on sama ja ne voidaan maksaa samalla kertaa.

Tuotteiden huutaminen edellyttää etukäteen Shoutlet.fi® -palveluun rekisteröitymistä.

Poikkeustilanteet

Mikäli palvelussa ilmenee toimintakatkos tai muu häiriötilanne, asiassa auttaa Shoutlet.fi® -palvelun asiakastuki sähköpostitse osoitteessa info@shoutlet.fi ja puhelimitse numerossa 09-61500858.

Shoutlet.fi® ei vastaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle verkkokaupan mahdollisesti sisältämistä virheistä tai puutteellisuuksista aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista.

Shoutlet.fi® ei myöskään vastaa verkkosivujen mahdollisista toimintakatkoista, jotka johtuvat huoltotöistä, teknisistä vioista, tietoliikenneyhteyksien häiriötilanteista tai  toimintakatkoista, jotka aiheutuvat ylivoimaisesta esteestä (force majure) tai kolmannen osapuolen toimista.

Toimitusehto

Tuotteet toimitetaan toimitusehdolla FCA, Kerava. Tuotteiden noutopisteemme osoitteessa Ahjonkulma 6, 04220 Kerava on avoinna arkisin keskiviikkona klo. 7.00 – 14.00 ja torstaina klo 8.00-15.00 välisenä aikana, jolloin voit noutaa tilauksesi.  Tuotteet on noudettava viimeistään 14 päivän kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. 

Mikäli tarvitset tilaamillesi tuotteille kuljetuksen, voit valita silloin Postin Express Flex –kuljetuksen jonka järjestämme puolestasi. Tilatessasi suuremman määrän tuotteita kysy asiakaspalvelustamme erillinen tarjous kuljetukselle.

Maksaminen

Voit valita maksutavaksi tilaukseesi suomalaisen verkkopankin tai luottokortin (Visa, Mastercard tai American Express). Ostoprosessista huolehtii ulkoinen palvelu, Paytrail, joten Shoutlet.fi® ei tallenna pankkitietojasi.

Maksutavan valinnan jälkeen hyväksy tilauksesi ja Shoutlet.fi® verkkokaupan yleiset sopimusehdot ja tilatessasi kuljetuksen Postin yleiset kuljetussopimusehdot.

Paina sen jälkeen Kassalle –painiketta. Siirryt valitsemaasi maksutapahtumaan. Seuraa annettuja ohjeita. Kaikki maksutapahtumat tapahtuvat turvallisesti salatussa yhteydessä.

Tilausvahvistus

Kun tilaus on tehty, lähetämme antamaasi sähköpostiosoitteeseen sähköisen tilausvahvistuksen,  jossa kerromme vastaanottaneemme tilauksesi,  tilaamiesi    tuotteiden tiedot sekä hinnat mahdollisine kuljetuskuluineen.

Tämä automaattinen sähköposti toimii tilausvahvistuksena.

Tämä tilausvahvistus on myös kuitti maksamistasi tuotteista. Jos et ole jostain syystä saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi tai haluat kysyä meiltä lisäkysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse.  Lähetämme vastauksen sinulle sähköpostitse tai puhelimitse.

Tuotteet luovutetaan lähettämämme tilausvahvistusta esittämällä.

Kun tilaus on käsitelty Shoutlet.fi® -palvelu lähettää toisen sähköpostiviestin siitä, milloin tuotteet on noudettavissa. Mikäli kyseessä on kuljetus, seurantakoodi lähetetään sähköpostiisi kun sellainen on Postilta saatavilla.

Shoutlet.fi® Asiakaspalvelu p. 09-61500858Puhelun hinta - Kinnarps
info@shoutlet.fi  

Shoutlet.fi®/Kinnarps Oy

Y-tunnus 0789249-4
Rälssintie 2, 00720 Helsinki.

Tilattujen tuotteiden toimittaminen

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 2-5 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. 

Mikäli olet tilannut kuljetuksen, Postin asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi sinulle sopivan toimitusajan. Näin Posti voi toimittaa tilauksesi perille ennalta sovittuun ja sinulle parhaiten sopivaan aikaan.

Tuotteen palauttaminen

Noudatamme Kuluttajansuojalain etämyyntisäännöksiä (Kuluttajansuojalaki (38/1978), 6 luku: kotimyynti ja etämyynti) kaikessa kuluttajakauppaa koskevassa kaupassa. Yritysten välisessä kaupassa noudatamme Shoutlet.fi verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdoissa ilmoitettuja ehtoja.

Tuotteet myydään sellaisena kuin ne ovat ehdolla, erikoishinnoiteltuna tai käytettynä. Tuotteissa saattaa olla vikoja, jotka ovat aiheutuneet niiden käytöstä tai luonnollisesta kulumisesta. Tuotteilla ei pääsääntöisesti ole palautusoikeutta.

Mikäli tuote ei vastaa tietoja, jotka on annettu tuotteen ominaisuuksista tai käytöstä tai tuote on huonommassa kunnossa kuin ostajan on perusteltua odottaa tuotteen hinta ja muut olosuhteet huomioon ottaen, niin tuotteilla on kuluttajille 14 päivän palautusaika toimituksesta lukien. Palautuksesta tule ilmoittaa puhelimella tai

sähköpostilla asiakaspalveluumme, josta annetaan tarkemmat toimintaohjeet tuotteiden palauttamisesta. Rahat palautetaan kokonaisuudessaan takaisin ilmoittamallesi tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta.

Palautuskuluja ei korvata kuluttajille, jos tuotteita ei voi kuljettaa tavanomaisena postikuljetuksena esimerkiksi suuren koon vuoksi.

Kuljetusvahingot, reklamaatiot

Kuljetusvakuutuksemme kattaa kaikki tuotteemme ja toimitus tapahtuu kuljetussopimuksellamme. Vastuumme on voimassa toimitusosoitteeseen saakka. Kuljetusvahingon sattuessa siitä on tehtävä merkintä rahtikirjaan kuittauksen yhteydessä, mikäli kyseessä on näkyvä vaurio. Sama koskee toimituksia, mistä puuttuu kolleja. Mikäli vaurio ei ole heti nähtävissä, siitä on tehtävä ilmoitus kirjallisesti info@shoutlet.fi viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.

Tuotteisiin liittyvät muut reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti  info@shoutlet.fi viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.   

Tilauksen seuranta

Mikäli olet tilannut Postin kuljetuksen, voit seurata toimitusta Postin www-sivuilta Postilta saamallasi lähetyksen seurantanumerolla.

Tuotetakuu

Pääsääntöisesti kaikilla myymillämme tuotteilla on puolen vuoden takuu. Tuotteen takuuaika on nähtävissä kunkin tuotteen lisätietoja kohdassa.

Takuu on voimassa, mikäli tuotteita on hoidettu annettujen hoito-ohjeiden mukaisesti sekä käytetty ja varastoitu normaalisti niiden normaalissa käyttötarkoituksessa ja käyttöympäristössä. Takuu ei kata tuotteiden normaalia kulumista, tuotteiden kankaiden, pintakäsittelyiden, tuotteissa olevien pyörien kulumisvaurioita eikä Shoutlet.fi® -palvelussa myynnissä olevien tuotteiden ostohetkellä tiedossa olevia yksilöityjä vaurioita, vikoja tai puutteita.

Toimittaja arvioi, korjataanko tuote, vaihdetaan vastaavaan vai palautetaanko tuotteen hinta.

Tietoturva ja yksityisyyden suoja

Käsittelemme Shoutlet.fi® -verkkokaupassa tapahtuneiden vierailujen ja ostosten yhteydessä saamamme henkilötiedot luottamuksellisesti. Salatut datayhteydet takaavat kaikkien henkilötietojen luottamuksellisuuden ja tietoturvan.

Henkilötietojen kerääminen

kts. Tietosuojaseloste.

Myynti- ja toimitusehtojen muuttaminen

Shoutlet.fi® / Kinnarps Oy:llä on oikeus halutessaan muuttaa näitä ehtoja.